loading...
طراحی حرفه ای انواع بنر،لوگو،هدر و...
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/11/19 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من ساخت فلش بنر رو تازه یاد گرفتم وفتوشاپ هم بلدم ولی نه خیلی زیاد اگه بخاهید میتونم مدیر بشم برای فلش بنر البته الان ساده درست میکنم اما تا چند روز دیگه یاد میگیرم و حرفه ای میسازم اگه مایلید ایمیل منو اد کنید ممنون.شکلک

این نظر توسط محمد صادق فریدونی در تاریخ 1348/10/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت کارکنان محترم سایت یک گرافیست ........

بنده میتونم در بخش مدیر کل انجمن و پلیس انجمن (ایجاد نظم در انجمن) و پشتیبانی انجمن با شما همکاری کنم بنده دارای سه سایت هستم که لینکش رو براتون میزارم :

1- Www.Trick.Hamvar.IR
2-Www.Irrr.Blogfa.com
3-Www.Freemagic.Vcp.ir

امیدوارم خوشتون اومده باشه ....

لطفا جوابشو در همین سایت قرار بدید من سر میزنم ...... ممنون از شما .......

***موفق باشید***
پاسخ : فعلا که انجمن راه نیفتاده هر وقت راه افتاد مزاحمتون خواهم شد.
یاحق

این نظر توسط amirio در تاریخ 1348/10/11 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

سلام منم میتونم یخش بنر ها رو مدیریت کنم
پاسخ : امییدوارم کنار هم بتونیم نیاز های این مردم رو برطرف کنیم
به جمع دوستانه و همکارانه ما خوش اومدی

این نظر توسط pedram در تاریخ 1348/10/11 و 4:30 دقیقه ارسال شده است

سلام

من مدیر بخش طراحی هدر رو میخواهم
پاسخ : چشم
بهتون خبر خواهم داد

این نظر توسط آزاد عبدالکریمی آذر در تاریخ 1348/10/11 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

مدیر بخش طراحی قالب برای همه ی سرویس های وبلاگدهی مثل رزبلاگ و بلاگفا و...
و مدیر کل انجمن
پاسخ : چشم

این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1348/10/11 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

سلام به من یکی از این ها رو بدین
9- مدیر بخش تبلیغات ( یعنی فرد بره توی سایت های مختلف بروز شده کامنت تبلیغاتی بده و روی چت باکس هاشونم تبلیغات بنویسه)

10.مدیر کل انجمن

11.پلیس انجمن (ایجاد نظم در انجمن)
من مدیر سایت ها www.cloob98.com
بودمشکلک
پاسخ : هر سه تاشو بهتون میدم
ولی فعلا انجمن راه نیفتاده هم راه افتاد پلیس و مدیر کل خواهید بود فعلا واسه ی سایت تبلیغات کنید
ممنون

این نظر توسط محمدرضا زیارلاریمی در تاریخ 1348/10/11 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

.پشتیبانی انجمن
پاسخ : چشم داداش
فعلا که انجمن رو راه اندازیش نکردیم
ولی تا چند وقت آینده حتما راه اندازیش خواهیم کرد
و مزاحم شما خواهیم شد
در ضمن تا اون موقع که انجمن راه بیفته شما کار های خودتونو انجام بدید
که انجمن راه افتاد بیشتر وقتتونو به انجمن ما بذارید
بازم ممنون
خدانگهدار

این نظر توسط Yasin در تاریخ 1348/10/11 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

سلام.

ياسين كوهنورد

من مدیریت:

مدیر بخش طراحی لوگو ساده و حرفه ای

مدیر بخش طراحی هدر ساده و حرفه ای

احسان جان نظرتو تو وبم بگوشکلکشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز صلاحیت شما برای همکاری با سایت بزیرگ یک گرافیک رد شد
یکی از دلایل رد شدنتون اینه که کاراتون ضعیفه !!!

این نظر توسط sunmovie در تاریخ 1348/10/11 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

سلام اسم و فامیلیم کامیار اختیار هست.اسمم هم تو مدیرا باشه.

برای طراحی بنر فلش باید موارد زیر رو ذکر کنند:

1.اندازه
2.متن های روش
3.در صورتی که عکسی یا چیز خاصی می خواهند ذکر کنند.
4.آدرس سایت.

منتظرم.

موفق باشیدشکلک

این نظر توسط sunmovie در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام شما در وب من درخواست داده بودید من مدیر طراحی بنر فلشتون بشم باشه من بنر های حرفه ای که در سایت های دیگر به فروش می روند را طراحی می کنم هیچ مبلغی هم نمیخوام این هم نمونه کار:http://ir2up.ir/up10/ea1bc06ffc1.swf
نمونه کار2:http://ir2up.ir/up10/fee8642cf01.swf

موفق باشیدشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت طراحی های ما راضی هستید؟
    آیا از قیمت تعرفه ها ماسب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 282
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 379
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 334
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,218
  • بازدید ماه : 6,238
  • بازدید سال : 41,980
  • بازدید کلی : 430,540
  • ارسال مطلب توسط شما

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید .
    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.

    ارسال